سنگ ساختمانی

معرفی انواع سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی

معرفی انواع سنگ ساختمانی

  • ۰
  • ۰

سنگ های تراورتن از ساختار آهکی برخوردار بوده و همینطور باتوجه به ویژگی های ذاتی که که در آن ها وجود دارد از این دسته از سنگ ها بیشتر به صورت گسترده در نمای بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد . تشخیص تفاوت سنگ مرمریت از سنگ تراورتن خیلی راحت صورت می گیرد و کافیست به سطوح آن ها نگاه کنید که سنگ های تراورتن از تخلل های بیشتری نسبت به مرمریت صورت برخوردار می باشند . در ادامه انواع  سنگ تراورتن را بررسی خواهیم کرد . از سنگ های تراورتن به کرات در نمای بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد اما مشاهده شده که بعضی از سورت های آن نیز در نمای داخلی از جمله بدنه داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که در این بین می توان  به سنگ های تراورتن حاجی آباد و تراورتن عباس آباد اشاره نمود . 

 بیشتر از نمای بیرون ساختمان از رنگ های سفید و کرم استفاده می شود که در این بین می توان به سنگ های حاجی آباد و تراورتن عباس آباد اشاره کرد .انواع سنگ تراورتن عباس آباد را بر اساس رنگ بندی می توان داشته باش که در این بین می توان به رنگ های کرم ، کرم روشن ، سفید ، تیره و رنگ های دیگر اشاره کرد که همین مورد موجب شده تا شما با هر نوع سلیقه ای که می باشید بتوانید سنگ تراورتن مورد نظر را خود بیابید .  سنگبری مختاری واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر به تولید و فرآوری سنگ تراورتن طرق می پردازد . سنگ های تراورتن با زمینه های رنگی دیگری نیز در بازار وجود دارد که هرکدام باتوجه به سلیقه طراحان و همچنین پیمانکاران مورد استفاده  قرار می گیرد .از این نوع تراورتن بیشتر در نمای بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و این تولیدی آمادگی خدمات رسانی در زمینه مشاوره در زمینه معرفی انواع سنگ تراورتن در شهرهای اصفهان ، تهران و سایر شهرهای کشور را دارا می باشد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید .

  • ۹۷/۱۰/۰۱
  • hamid mokhtari

سنگ تراورتن طرق

نظرات (۱)

پیرشدن به سن نیست به این است که :

ورزش نکنی، کتاب نخوانی

عاشق نشوی، هدیه ندهی …

محبت نکنی …

محبت نگیری، مهمانی نروی

پیری به سن نیست

به کیفیت دل است !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی