سنگ ساختمانی

معرفی انواع سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی

معرفی انواع سنگ ساختمانی

  • ۰
  • ۰

سنگ تراورتن عباس آباد به عنوان یکی از مطرح‌ترین سنگ‌های تراورتن سفید می‌باشد که در این سال‌ها در بیشتر نماهای ساختمان با طرح سفید به عنوان گزینه اصلی به شمار می‌آید . از دیگر خصوصیات تراورتن عباس آباد می‌توان به ساب پذیری بالا ، چسبندگی خوب و همچنین استقامت آن اشاره کرد که در ارتفاع‌های بالا با بازه رنگ روشن به صورت گسترده ای از این سنگ در نمای ساختمان استفاده می‌شود .

سنگ تراورتن سفید بی موج بسته به طرح و سورت و یکدستی آن قیمت گذاری می‌شود و از نظر قیمت به عنوان لوس‌ترین سنگ‌های ساختمانی به شمار می‌آید . قیمت سنگ تراورتن سفید بی موج به پارامترهای متنوعی بستگی دارد که در این بین می‌توان به ابعاد ، ضخامت ، متراژ و سورت بندی آن اشاره داشت که هرکدام به صورت مستقیم بر آن تاثیر مستقیم دارند . سنگبری حکیم واقع در منطقه صنعتی پلیس راه نجف آباد اصفهان  ، آمادگی خدمات رسانی در زمینه خرید و فروش انواع سنگ تراورتن سفید بی موج در شهرهای اصفهان ، تهران ، اهواز ، شیراز و سایرشهرهای ایران را دارا می‌باشد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آن و همچنین لیست قیمت به همراه تصویر تراورتن سفید بی موج باما در تماس باشید .

  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • hamid mokhtari

نظرات (۱)

عالی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی