سنگ ساختمانی

معرفی انواع سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی

معرفی انواع سنگ ساختمانی

  • ۰
  • ۰

سنگ‌های ساختمانی دارای انواع مختلف بوده که همین مورد تصمیم گیری انتخاب بهترین سنگ برای کف ساختمان را با مشکل موجه خواهد کرد . یکی از حیاتی ویژگی‌های سنگ‌های ساختمانی را می‌توان به استحکام و سختی اشاره کرد که به عنوان حیاتی‌ترین خصوصیت جهت انتخاب بهترین سنگ برای کف ساختمان می‌باشد . از سنگ گرانیت  بیشتر در مکان‌های که از رفت و آمد بالایی برخودار می‌باشند مورد استفاده قرار می‌گیرد ، سنگ مرمر باتوجه به ملایم‌تر بودن ، بیشتر در حمام و آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد . توجه داشته باشید که سنگ‌های ساختمانی در هر 2 نوع روشن و تیره در بازار یافت می‌شوند و برای سنگفرش کف اتاق‌های کوچک از سنگ‌های با زمینه روشن و ابعاد بزرگ استفاده کنید که برای نمونه می‌توان به سنگ مرمریت هرسین اشاره کرد . از جمله دلایلی که می‌توان سنگ را به عنوان گزینه اول کاربرد در کف ساختمان به شمار آورد می‌توان بر دوام سنگ‌های ساختمانی اشاره کرد و اینکه به راحتی ساییده نمی‌شوند و نگهداری و حفظ آن‌ها از مصالح مورد استفاده جهت سنگفرش کف ساختمان راحت‌تر است . همچنین باتوجه به تنوع رنگ انواع سنگ ساختمانی ، می‌توانید با ارائه خلاقیت به زیبایی بخش کف ساختمان خود ، جذابیت ببخشد . 

سنگبری تکاپ واقع در شهرک صنعتی شمس آباد تهران آمادگی خدمات رسانی در زمینه مشاوره جهت انتخاب بهترین سنگ کف ساختمان را دارا می‌باشد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

  • ۹۷/۰۹/۰۶
  • hamid mokhtari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی